מידע לאורח

מידע כללי

אינטרנט אלחוטי

ניתן להתחבר לרשת האינטרנט האלחוטי של המלון בכל מרחב חדרי המלון ובשטחים הציבוריים. לתמיכה טכנית יש לפנות לדלפק הקבלה.
שם הרשת: RAMADA
אין צורך בסיסמא

השכמה

להזמנת השכמה אנא חייגו למוקד השירות לאורח: הקישו את הספר 0 במכשיר הטלפון בחדר.

מועד פינוי חדרים

מועד פינוי החדרים הוא 11:00 לפני הצהריים, לעזיבה מאוחרת או הארכת השהות, יש לפנות אל דלפק הקבלה. 

זרם החשמל

במלון ובכל חלקי הארץ זרם החשמל הוא 220V . ניתן לקבל מתאם דרך דלפק הקבלה (בערבותשל 5$)

מועדון ילדים (בקומה 4)

המשחקייה תפעל בימי שישי, שבת וחגים בהתאם לשיקולי המלון ובשעות שיפורסמו בדלפק הקבלה. שעות הפעילות ניתנות לשינוי בכל עת בהתאם לשיקולי המלון.

חניה

קיימת אפשרות של חניה ציבורית ללא תשלום, על בסיס מקום פנוי בלבד. מקומות חנייה עירוניים המסומנים בכחול לבן חייבים בתשלום. חניית נכים – ממוקמת בחזית המלון, מס‘ מקומות מוגבל.

טלפון פנימי – לשיחות בתוך המלון

לחיוג מחדר לחדר:

  • לחדר בעל 3 ספרות נא הקש על הספרה " 8" ואחריה את מספר החדר.
  • לחדר בעל 4 ספרות נא הקש את מספר החדר במלואו.

חיוג ישיר – לשיחות חוץ

יש להקיש את הספרה " 9" לקבלת קו חוץ ולאחר מכן להקיש את מספר הטלפון הרצוי. אין אפשרות לחיוג בינלאומי מהטלפון בחדר. לקבלת קו חיוג לחו"ל, יש להקיש " 0" למוקד שירות לאורח. שיחות חוץ כרוכות בתשלום.

בעלי חיים

חל איסור מוחלט על הכנסת בעלי חיים. מלבד כלבי נחייה, בתיאום מראש.

כספות

כספת לשמירת כסף וחפצים יקרי ערך נמצאת בכל חדר בארון הבגדים. לשימוש אנא עקבו אחר הוראות הפתיחה והנעילה. לידיעתכם, המלון לא יישא באחריות במקרה של גניבה או אובדן.

שירותי – דת

  • בית הכנסת ממוקם בקומה 4 – למיקום מדויק אנא התעדכנו בקבלה
  • המלון כשר ונמצא בפיקוח הרבנות המקומית בחדרה.
  • מידע על זמני כניסת ויציאת השבת ניתן למצוא בדלפק הקבלה ביחד עם זמני התפילות.
  • הדלקת נרות שבת תתבצע בקומת הכניסה למלון. חל איסור על הדלקת נרות בחדרי המלון.
  • במלון קיימות מעליות שבת. כמות המעליות תקבע עפ"י שיקולי המלון.
  • מפתחות שבת – אורחינו שומרי המסורת מוזמנים לקבל מפתח מכני לפני כניסת השבת מדלפק הקבלה כנגד ערבון של 250 שקלים. יש להחזירו עם צאת השבת.

ניקוי יבש / מכבסה

הניקוי מתבצע ע"י חברה חיצונית במלון. ניתן לבקש מגהץ + קרש גיהוץ ע"י חיוג 0 למוקד שירות לאורח.

גיהוץ

במידה והנכם זקוקים למגהץ וקרש גיהוץ, אנא צרו קשר באמצעות הקבלה, כנגד ערבון של 250 ש"ח. יש להחזירו בגמר השימוש.

מע"מ

תיירים ובעלי דרכון זר שהוחתם בכניסה בחותמת B4-B3-B2 (לא ישראלים) פטורים ממע"מ על תשלום החדר. הטופס משדה התעופה הכרחי לזיכוי המע"מ. כל יתר אורחי המלון יישאו במע"מ ע"פ חוק.

קרח

ניתן להזמין קרח דרך שירות החדרים, אנא חייגו למרכז השירות לאורח (" 0" בטלפון החדר). ישנו חיוב של 15 שקלים בעת כל הזמנה.

שמירת חפצים

ישנה אפשרות לאחסון זמני של החפצים האישיים במלון, ללא תשלום נוסף. השירות אינו מסופק בתקופת הקורונה עקב הנחיות התו הסגול.

תחבורה + טיולים

להזמנת מוניות, ניתן להזמין מדריכי טיולים באמצעות דלפק הקבלה.

מיני מקרר

לנוחיותכם מקרר הקיים בכל חדרי המלון. אנא שימרו על נקיונו ופינויו בסיום השהייה. לידיעתכם ניתן למלאו בתשלום נוסף.

קשרי אורחים

במלון מנהל/ת קבלה קשרי אורחים אשר תשמח לסייע בכל נושא הנוגע לשהייתכם.

מחלקת אירועים    

במלון מתחם אירועים וכנסים העונים לצרכים מותאמים.
המתחם כולל: 2 אולמות גדולים, ו 3- חדרי ישיבות קטנים הצופים לנוף עוצר נשימה. צוות מחלקת האירועים תמיד כאן לשירותכם, לסייע בכל בקשה או שאלה בנוגע לקיום אירוע.

חירום

אבדות ומציאות

אנא פנו למחלקת הביטחון ע"י לחיצה על מקש הסיפרה " 0" (מרכז השירות לאורח במלון).

במקרה שריפה / חירום

אנא פעלו עפ"י הוראות שלט המילוט המוצמד לגב הדלת שבחדרכם.

סיוע רפואי

בכל עת ניתן ליצור קשר עם מחלקת הבטחון במלון בכדי לקבל מידע או עזרה ראשונה. הזמנת אמבולנס מתבצעת ע"י האורח בלבד ועל חשבונו.

גלאי עשן ומתזים

מערכת לאיתור וכיבוי שריפות מותקנת בכל החדרים ובשטח המלון.
חל איסור לעשן בחדרי המלון, לידעתכם במידה וידרש טיהור חדר כתוצאה מנזקי עישון החיוב יעמוד על 1500 ש"ח.

מסעדת המלון

  • שעות פתיחה וסגירת המסעדות כפופות לשינויים בהתאם לשיקולי המלון ובהתאם לעונה. לעמוד המסעדה אנא לחצו כאן
  • ארוחות בוקר ארוזות ניתן להזמין בדלפק הקבלה עד השעה 20:00 .
  • חדר האוכל המרכזי "מדיטרנה" בקומה 3.
  • מזנון ארוחת בוקר עומד לרשותכם בין השעות 07:00-10:00 .
  • ארוחות ערב, שבת וחג מוגשות בין השעות 18:30-21:00.
  • למתארחים בפנסיון מלא ארוחת הצהריים בשבת תוגש בין השעות 13:00-15:00 .

אתר
מאובטח

דילוג לתוכן